Thomas Ritter er professor i markedsstrategi og forretningsudvikling ved Copenhagen Business School. Ud over hans forskning i forretningsmodeller, markedssegmentering og kunderelationer har han de seneste år undersøgt digitalisering af forretningsmodeller og integration af produkter, service og data. Han har publiceret i mange førende tidsskrifter, og hans arbejde bliver citeret i en grad, så han figurerer på World’s Top 2% Scientists listen, som udgives af Stanford University. Han har også udgivet seks digitale artikler på Harvard Business Review. Thomas Ritter underviser på executive education programmer og bestyrelsesuddannelser, og han rådgiver virksomheder om markedsstrategi og forretningsudvikling.
Digital Tillid & Ansvarlighed
NY VIRTUEL SERIE – udfoldelse af Årstema 2021
10. december blev den første episode af i alt seks virtuelle debatter om Digital Reshaping introduceret. CBS-professor Thomas Ritter VL14, Head of Digital Claus Hovge Andersen fra Salling Group, VL103 og marketingdirektør Jens Olivarius fra Stibo Systems, VL91 debatterede muligheder og udfordringer i arbejdet med kundedata og ansvarlighed.
NY VIRTUEL SERIE – udfoldelse af Årstema 2021
I første episode af den virtuelle serie i seks afsnit bød Thomas Ritter, Professor ved Institut for Strategi og Innovation ved CBS indenfor til en spændende debat om Digital Tillid og Ansvarlighed.
Der blev talt digital tillid og ansvarlighed på et operativt og strategisk niveau, og deltagerne fik mulighed for at forholde sig til, om deres virksomhed har tilstrækkeligt styr på kundedata, eller om man måske skal arbejde mere med den del. Det var 50 energiske minutter med konkrete eksempler og viden.
Som ugens gæster havde Thomas Ritter inviteret Claus Hovge Andersen og Jens Olivarius fra henholdsvis Salling Group og Stibo Systems i studiet.
Talere

Thomas Ritter

Jens Olivarius

Claus Hovge Andersen
