Det nye intranet er søsat. Det er en af de største forandringer i VL’s historie. Store forandringer tager tid. Heldigvis er der kommet mange positive tilkendegivelser – men også forslag om nødvendige forbedringer.

Husk at gå ind på det nye intranet: https://intranet.vl.dk/index.php for at aktivere din profil og bekræfte, at vi har dine kontaktoplysninger korrekt registreret. Det er helt afgørende for, at du kan kommunikere med både Selskabet og din gruppe.

  • Hvis du ikke har adgang til din tidligere email skal du gå ind på intranettet her: https://intranet.vl.dk/index.php
  • Kik på linket ‘Glemt kodeord?’ nederst på siden.
  • Klik derefter på ’Ikke længere adgang til din email?’
  • Udfyld til sidst formularen og du vil kunne tilgå intranettet med en ny email adresse.

 

Tak for de mange gode forslag

 

Forslagene bliver delt med udviklerne. Der bliver foretaget løbende tilretninger, og der vil bl.a. blive mulighed for at vælge, om man ønsker notificering, når der er kommet en nyt indlæg under ”diskussioner” eller beskeder. Udover at sende beskeder under ”diskussioner” er det lige nu muligt at sende separate mails til medlemmerne i en gruppe fra intranettet. Det bliver snart muligt at sende en samlet mail til gruppen.

Hvis du har spørgsmål eller har ønsker om forbedringer, vil vi være meget taknemmelige for, om du vil give dig tid til at skrive til Supporten på vlsupport@simplycrm.dk.

Hver uge mødes vi med udviklerne, som rapporterer hvilke henvendelser, som de har modtaget i ugens løb. De bliver gennemgået og sammenholdes med, hvad vi modtager i Sekretariatet, og der laves en plan for implementering af de løbende justeringer, som skal gøre intranettet til et værdifuldt værktøj.

 

Læs spørgsmål & svar (FAQ) om intranettet her.